Happymommyyi hayır özel . Doktor açılmam 2 saat içinde kendiliğinden 6 cm olunca ıkınabilirsen normal doğurtabilirim dedi ama iyi ıkıncan ve karnına bastırcaz dedi. Ben kararsız kaldım ağlıycam nerdeyse 😂 Annem bana güvenmedi bastırırsanız alttan dikişleri olur yapamaz dedi doktorda annemi dinledi. İyi ki de öyle yapmışız