busrayildiz1610 Kızlar bebeğim 40 günlük ve ben yaza giydiririm diye düşündüm maalesef bu markayı bilenler bilir kalıpları aşırı küçük 🤦🏼♀️ bu kadar da küçük geleceğini düşünememiştim. Sadece yıkaması yapıldı ev ortamında fotoğraf için giydirdim çıkarttım 😍🩵👶🏼
busrayildiz1610 Bebeğim sadece Wee markasının damaklı emziklerini kabul etti,hiç kullanılmadı 👩🏼🍼 2li olarak 100er tl B&G marka takımlarda kusursuz ve çok güzeldir Takım adeti 250 tldir🤍🤍🤍🤍 Grdps: dolabininfazlasi 💬