Ek gidada ilk defa boğazında kaldı küçük ekmek içi verdim cignesin diye son lokmaya kadr sorun yoktu küçücük çok küçük parça verdim cignesin diye çiğnemeden yuttu sonra öksürmeye başladı su verdim bilinçsiz bir şekilde baktım öksürmeler çoğalıyor menevra yaptım küçücük parçayı çıkardım ağzının içinde dilinde yapışmış bir şekilde kızım ağzını kitledi alamadım tekrar yaptım ağzının içine baktım bu seferde yutmuş bu menevra yi 2 kere yaptım nasıl soğukkanlı kaldım bilmiyorum sürekli ekmek içi veriyorum nasıl böyle bir şey oldu aklım almıyor 2 gündür yemek yemiyor du kahvaltı da yemedi o şekilde yiyince birdaha vermem yani baya bir süre 😒😒🥺🥺ALLAH evlatlarımızi korusun kazadan beladan sağlık siyahet versin 🤲