Ben de 3 aylıkken bıraktırdım yavaş yavaş. Kendi de istememeye başlamıştı sıkılıyodu ama kundak yapmayınca da uyanıyodu sıçrayıp. Bikaç gün kundaklayıp uyuduktan sonra kollarını çıkardım bazen de kendi çıkarıyodu. Uyuytup yatağa koyduktan hemen sonra kollarını tuttum sıçramasın oynamasın diye yavaşça yanlarına bıraktım öylece uyudu