Seydameva yok hayır sıkıntı yok kötü bişe de söylemediniz zaten. Ben burda yaşanmış benzeri şeyleri görerek kendime yol çizmeye falan çalışıyorum. Erken adet olmak sağlıklı yumurtalık deyince sevindim ben 3 ay beklememe gerek yok o zaman diye. Kendinizi üzmeyin sıkıntı yok