Gaz damlası kullandım iki tane biri biogia biri sap simplex ama ikisininde de bebeğim daha çok kasildi sancısı oldu. Bebeğe iyi gelen damla tek seferde fayda etmeye başlar mı yani ilk Bi kaç kez kullanımda sancı yapıp sonrasında normal devam eder mi yoksa ilk kullanım da direk faydasını gösterip rahatlama sağlar mı iyi gelir mi