gmz6662 Merhaba bebeğim 14 aylık ama hala yürümüyor. Ayakta duruyor tutunarak yürüyor fakat genelde destekli ilerliyor hep. 17 aya kadar yürümemenin normal olduğunu okudum fakat sizlerin de fikrini almak istedim kızlar.
-ikizlerim- Aya kadar zamanı var telaş yapılacak bir durum yok siz bol bol destekleyin kendini hazır hissettiğinde yuruyecektir 🌸🤗