eda_28 Kızlar vivo yoğurt mayası ile yoğurt mayaladınız mı hiç 😅 nasıl oluyor deneyenler yorum bekliyorum
lidokain eda_28 evet 4-5 kere yaptım gayet güzel oldu. Ama son yaptigimda sündü biraz belki ben sıcaklığı ayarlayamadm
eda_28 karamellipuding 5 litreye 1 paket mi kullandınız ? Bana az olur gibi geldi 1 paket. reçetesinde 1 ile 5 litreye kadar mayalar diyor