aliks Atak haftasindayiz çok huysuz durduk yere ağlıyor uyutunca besigine koymaya korkuyorum uyanır tekrar uyutamazsam diye siz ille de besigine mi koyarsiniz huysuzken yoksa kucakta uyusun sakinlessin diye mi düşünürsünüz