Avera Zeynepklp kızım hiç ağlamadı bile onlardan birkaç damla kan akıyor sadece. Bende de dayanılmayacak bir acı olmadı, zaten öncesinde kupayla o bölgeyi çektiriyor uyuşuyor orası. İyileşme sürecinde kaşınıyor o biraz rahatsız edici. İz kalmıyor.
Rahi1331 İçeriğinde ne oldukları bilmedikleri ilaçları yan etkilerine bile bakmadan rahatça verebilen insanlar hacamata gelince düşman kesilmeleri çok garip gerçekten
HKbraa Zeynepklp oğluma 50 günlükken hacamat yaptırdım. Küçücük kupayla azıcık çizikler atıldı sadece. Kuzum ağlamadı bile. Ayrıca çok güzel uyumaya başladı gazı azaldı. Şuan 6 aylık ve nerdeyse hiç hasta olmadı ufak öksürükler dışında (maşallah diyeyim🤭) ve 6 aylık olana kadar hiç ilaç kullanmadık sünnet olduğunda bir kere calpol verdik sadece. Açıkçası ben çok faydası olduğuna inanıyorum. Hacamat hakkında hiç bir bilgisi olmayan insanların direkt ön yargıyla yaklaşmalarını anlayamıyorum.
bomgomy Zeynepklp burda ahkam keseceğinize millete , gidin araştırın hacamat yaşını. Sebeplerini. Neyse ya sizin cocugunuz derdi bizi baglamaz keyfınıze gore
bomgomy Zeynepklp bildiklerimi ve nerden bildigimi soylersem aklın karısır boşver sen kendi bıldıgınden devam
HKyhn Zeynepklp 3 ve 1.5 yaşındaki oğullarıma yaptırdım. iki kere oldular. Elhamdulillah ki çok faydasını gördüm. Özellikle küçükte ek gıdaya geçtik hiçbirşey yemiyordu sürekli tükürüyordu ne verirsem. Ama hacamattan sonra yemeye başladı. Daha sonra iki yaşını geçince yine yaptırdım. Bunda da konuşması çok düzeldi hızlandı güzelleşti elhamdulillah. Şifa olsun yavrularınıza Asla iz olmuyor. Zaten derin atılmıyor az yapılıyor. İki üç damla kan çıksın yeter
Zeynepklp bomgomy Hic bir şey bilmediğiniz o kadar belli ki Demekki neymiş bilip bilmeden dayilanmamak gerekiyormus Ya gerçekten yüz yüze gelsek soyleyemeceginiz şeyleri burdan yazıyorsunuz 🤣🤣🤣
mirayyldrm19 Zeynepklp kızım bir yaşında yaptırdım iştah için ama fâydasi olmadi izde kalmadı agladı ama yapan kadından korktu sonta hemen sustu zaten