Ben yaptırdım, hem boy uzaması hızlandı hem de kalçasında morluk vardı doğuma bağlı o geçti. Kendime de fıtık için yaptırdım uzun süre rahatlama yaşadım. Benim yaptırdığım kişi 2-3 yaşa yapmayı pek uygun bulmadığını söyledi çocuklar korkuyor, ya bir yaş öncesi çünkü çocuk ne olduğunu anlamıyor ve acı eşiği yüksek oluyor ya da 4 yaş itibariyle çocuklar neyin ne olduğunu anlayabiliyor. Şeklinde açıklamıştı. Sağlık açısından yeni doğandan itibaren yaptırılıyor fakat psikolojik olarak dediğim yaş aralıkları önemli.