Yaklaşık 2 saat önce sünnet ettirdik uyuşma etkisi geçmediği halde ağlıyor ara ara maalesef . Sargılı pipisi doktor kremlere iki gün sonra başlamamız gerektiğini söyledi sadece calpol verin dedi bana tuhaf geldi calpol ağrılarına iyi geliyor mu gerçekten merak ediyorum. Anestol isimli uyuşma etkili krem varmış onu almak istiyorum ama sargılı ucuna sürmek etki edecek midir ? Bilgisi olanlar genel bir bilgi verebilir mi