GiybetReis Kızlar kızınıza / oğlunuza 3 yaş doğum gününde ne hediye aldınız? Bisikleti dede aldı normalde bisiklet alacaktım aklıma bir şey gelmiyor şuan . Kız çocuğu diye belirteyim ama oyuncakta cinsiyet ayrıştırmıyorum 😊
uykucukoalaa GiybetReis 2 yaşına girecek oğluma akülü araba aldık araba sevdası vardı daha iyi bı hediye düşünemedim ama kızlar da bence seviyor bu tarz arabalari🥲😅
GiybetReis uykucukoalaa tombikdonerkankasiiskender BuzluKahve Teşekkkürler kızlar , bolca boya malzemesi , küçük hayvan figürleri ve çocuk makası aldım. Onca hediye arasında bir tek makas için heycanlandı kızım . Bisikletin bile önüne geçti diyebilirim😂
tombikdonerkankasiiskender 4 yaş doğum günü var bir hafta sonra ben hediye almadım çok güzel bir doğum günü organize ettim sevdiği kişiler arkadaşları olacak yeterince hediye gelecek zaten 😂