Deletedmom280 geçmiş oldun 7.5 aylık bebeğime balgamlı öksürüğü var diye çörek otu yağı aldım sırtına ve göğsüne sürüp ılık bir bez kapattım. Çok şükür iyi geldi aldı öksürüğü. Ben bir çay kaşığı da içirdim 2-3 gün dokunsa sütten de geçer dokunur diye düşünmüştüm herkesin kendisine kalmış bir şey içirmek istemezsen göğsüne ve sırtına sürmeni tavsiye ederim iyi geliyor.