allppp Merhabalarrr bebeğim buzluğa attığım sütleri içmiyor ziyan olsun istemiyorum bende anne sütüyle kaşık maması yapılıyor mu bilen var mıdır acabaa 🫠
BilgeHanim allppp evet bazı kaşık mamaları anne sütüyle veya formül mamayla hazırlanıyor. Kutunun üstünde de yazıyor zaten. Sanırım hipp kaşık maması bu şekildeydi. Araştırırsanız bulursunuz
turuncuelma allppp Bebeğimi 10 aya kadar sadece saparak besledim ve ek gıdaya geçince kaşık mamalarını hep kendi sürümle yaptım. Bitirmiyordu sütünü bende buzluğa atmak istemiyordum o şekilde değerlendirdim
turuncuelma allppp eğer süt bozuk değilse, sadece buzluğa atıldığı için tadı değişik gelmişse kaşık mamalarında bir güzel kullanılır 😍
Bibebek_ allppp evet hazırlayabilirsin kıvamını açmak için. Ben ilk başladığımızda anne sütü ekliyordum. Elma rendelediysem yutması kolay olsun tadını belki garipser diye anne sütü koymuştum. Yemeye alıştığında normal şekilde verdim eklemedim sonraları.