Benim oğlumda 18 aylık gece iki satte bir uyanmaya başlamıştı aç olmamasına rağmen mama diye ağlıyodu sütü denedim asla içmedi hepsini bıraktım şuan gece bir defa uyanıyo mama diye inat ediyo portakal sıkıyorum biberonla onu içiyo uyuyo yada ayran yapıyorum içiyo geceleri uyanma sayısı mamaya göre çook az mamayı alışkanlıktan istiyorlar bu yüzden sık uyanıyolar büyüdükce bunu bildikleri için daha çok kalkıyolar ama şuan mamayı bıraltığım için sadece bir defa kalkıyo bence mamayı bırakın sevebileceği bir içeceğe geçin üç dört gece zorlandım ağlamaları çok oldu uyumadı ama sonrasında alıştı.