Nova Merhabalar bebeğim 17 aylık. Biraz öksürüyor. Ihlamur çayı vereyim dedim. Nasıl demliyorsunuz? Ne şekilde vereyim? Tecrübeli annelerden yardım lütfen🌸
Caglaa94 Nova genelde ıhlamuru kaynatmayın bir tutam cezveye ekleyin üzerine kaynamış su ilave edin ve bir süre bekleyip süzün diyorlar bebekler için
uykucukoalaa Nova ıhlamuru güzelce yıkıyorum demliğe koyuyorum bı kez kaynatıp suyunu döküyorum sonra tekrar su koyup kaynatıyorum demlenince biraz limon sıkıp veriyorum ☺️ annemler de öyle yapıyordu
mervemir- Nova cezve yada frenchpress e kaynar su koyup bir tutam da ıhlamıur atıyorum, 2 3 dkda demleniyor zaten
Kuzularinanasi Nova kaynayan suya bi tutam ihlamur koyun 5 dk bekletip süzup icirin ,bal limon da eklenebilir 1 tas ustuyse
Caglaa94 uykucukoalaa kaynatıldığı zaman içerisindeki etkin maddede azalma oluyor ve sağlığa olan yararlı etkisini kaybediyor diye biliyorum onun için kaynatılması önerilmiyor. Bi zararı olmamıştır ama daha faydalı olması için artık kaynatmamalısınız 💐