Benim oğlum da aynı, yaka iğnem diye sesleniyorum ben😂😂😂bende tek bakıyorum, 6 ay 5 günlük şu an. lütfen sakin ol canım. Yazık günah bağırma, benimde çok fazla kızdığım zamanlar oluyor ama kendime hakim oluyorum yapma yazık günah küçücükler daha ve bize çok ihtiyaçları var