minikuzum67 Kızlar ilk bebeğim olduğu için tecrübesizim.Bebegim 6 aylık demir kullanımına başladık doktorumz lipozon marka önerdi. Büyük tuvaletinin kokusu değişti çok ağır demir ilacı kokuyor bu normal mii yaa?🙈
Muhsmmet0968 Evet normal kabizlik bebegin kakasinin koyulasmasi ve oldukca pis koku cok normal bizdede oluyor
Muhsmmet0968 minikuzum67 demir ilacı kilosuna göre veriliyor Ben 9 Damla’yı çay kaşığına damlatıp veriyorum aç karnına
minikuzum67 ZeydsMom evet öyle oluyor farkettim 😃peki siz ilacı buzdolabında mi muhafaza ediyorsunuz ? üzerinde o şekilde yazıyor da . çocuk soğuk soğuk nasıl içecek ki🙈
minikuzum67 Muhsmmet0968 her marka farklı sanırım bize doktor 0.5 ml dedi .Bende o şekilde veriyorm ama üzerinde bir miktar suya karıştırılıp faln yazıyor onu merak etmiştim çok teşekkür ederim 🌸🥰
ZeydsMom minikuzum67 hayir canim 25-30 dereceye kadar saklamak diyor ve evin odalarini bebise gore zaten sicak yapmiyoruz cox fazla. Bir odamizda kapali sanki buzdolabi soguk 😄 orda sakliyorum ve vermezden once sicaga getirip koyuyorum. Bebis yemegini yiyor o isiniyor oda isisina geliyor ve veriyorum.