Özellikle antibiyotik sonrası muhakkak kullanırım antibiyotik malum bir yeri düzeltirken bağırsak sistemini de harap eden bir ilaç.antibiyotik biter 1 hafta bekleriz 1 hafta sonra 10 günlük bir probiyotik kullanma sürecimiz olur. Doktorumuz hep bu şekilde söyler. Antibiyotik kullanmadığinda kefir veririm muhakkak özellikle kışın her gün ama doktorumuz dışardan da ek takviye almamızı önerir ilaç kullanımı sonrası.