Merhaba arkadaşlar bilenler vardır bir süredir sürüm azalıyordu. Her sağmada maksimum 60 ml çıkıyordu. Dün akşam yemeğinde yoğurtlu kereviz yapmıştım meze tarzı. Sabah süt sağdığımda 200mlden fazla bir süt çıktı. Şok oldum. Hani belki başka bir şeydendir diyeceğim ama her zamankinden farklı olarak sadece kereviz yemiştim. Bir çare arayan arkadaşlar denesin derim. Bir de bu konuda bilgisi olan var mı arttırır mı bu kadar gerçekten? (İnternette arttırdığı kanıtlanmıştır diyor ama bu tarz diğer şeyler bana pek fayda etmemişti.)