Ahh ahh kabinler lcw emzirme noktam olmuştu ilklerimde şimdi 3 numarada pompa aldım sizinle aynı korkuyu yaşadım ama sadece mecbur kalacağım noktalarda kullanıyorum biberonu ortam olmadığında ortam var ise emziriyorum birde emzirme önlüğü kurtarıcım oldu