gencmom_ 9 ay da eklenmiş mesela aşı takvimine. Kızamık aşısı 1 yaşta yapılıyordu, ülkede yabancılarla birlikte hastalık görülmeye başlayınca ilave doz koymuşlar, haftaya yaptıracağım ben de. İlk çocuğumdan yoktu 6 aydan sonra 1 yaş aşısı için gitmiştim