ssunacicek kafa sallamayı yeni öğrenmiş öğrendiği şeyi sürekli yapmak istiyor😄 biz de oturmayı öğrenince öyleydi, uykusunda kalkıp oturuyor sonra geri yatıyordu 😄 yiyeceklerin dokusuna alışınca çoğu yemeğe dokunur artık, bazen elimdeb yemez önüne koyarım elimdekini onu yer kendisi yapmak istiyor, genelde biraz tembellik var bizde ama yapmak istediği şeyde tembellik yok 😅😅