Merhaba canım anneler kızıma 2 haftadır tuvalet eğitimi veriyorum güzel bir şekilde lazımlığa da yetişkin tuvaletine de hem küçük hem büyük tuvaletini yapıyor bir problem yok ama sorun şu ki sadece ben götürdüğüm de yapıyor kendisi çiş geldi vs. Demiyor o yüzden arada kaçırmalar yaşıyoruz tahmini ne zaman söyler ya da bir fikri önerisi olan olursa çok sevinirim 🥲yardım lütfeeen 🥲