2 aylık bir bebek nasıl telefonla oynuyor şaşırdım. Benimki 8 aylık. İlk başlarda zeka kartları aldım her gün olmasa da mümkün olduğunca onları göstermeye çalıştım. Ce-eee yapıyoruz sürekli. Çok seviyor. Youtubedan çocuk şarkıları ezberledim. Onları söylüyorum. Oyuncaklarıyla basit oyunlar türetiyorum. Yani öyle çok zor şeyler düşünmenize gerek yok. Bence telefonu unutturun. Benim en büyük korkum telefona bağımlı olması. O yüzden uzak tutuyorum. Bence siz de uzak tutun.