301123_ Kızlar onerilerinizi bekliyorum kızım 3 aylık arada uyurken tuturyom bi iki dk tutup bırakıyor midesi bulanıyor sanırım bögrup atyo
Hamburgerr 301123_ geç olmuş o yüzden tutmuyordur hastanedeyken vermiştim ben en baştan alışınca alışıyorlar sonra tutmuyorlar genelde
Seastar 301123_ Ben hiç vermek ıstemedim ama tam doymadıgı için cok aglıyordu ve hastane cıkısı verildi.😕Şimdi 6 aylık agzından elinle alıyor biraz kemiriyor sallayıp atıyor🤭Genelde bebekler aventi sevıyor cok buyuk veya sert değil.Ayına uygun bir avent olabılır belki hafif olanından.
busra170823 301123_ canım Avent yada Tomme tipe emziklerini dene onları genelde tutuyor bebekler ama zaten ilk verdiğinde öğürüp sonra tutuyor bilgin olsun
livanurvealpinannesi61 Hamburgerr kızım 10 günlükken verdik tutmadı 6 aylıkken tuttu. Oğlum da tam tersi verdik tuttu ben alıştırmadım emziğe
ilosunannesi_ Benim bebeğim de 4.5 aylık, doğduktan ilk bir kaç gün sonra tuttu ama şuan hiçbirini tutmuyor evde 6 tane markanın emziği var 😀 bence tutmazsa tutmuyor benim bebeğim biberon da almıyor üstelik.
301123_ livanurvealpinannesi61 tabikide şart değil ama bazen dışarda hastanede vs çok ağladığı zaman çok lazım oluyor emdiği zaman rahatlar en azından her yerde hemen meme verilmiyor onun kurtarıcısı olsun diye çabam
ZeydsMom 301123_ ben hic vermek istemiyordum ama hastaneden eve gelir gelmez esim agzina tıkıştırdı. Bu da hemen aldi sevdi 😄 neymis eşim emzikli bebekleri seviyormus. 😂 ama simdi diyorum iyi ki yapmis cunki bazen cok faydasi oluyor. Genelde emzik almayan bebekler damaklilari sevemiyor. Kiraz uclu denedinmi? Bakkal emziyi. Bibs mesela. Biz bibs ve oioi kullaniyoruz. Hemen tuttu bunu
Melek2845 301123_ 2 cocugumda verdigim anda laps diye yapisti 😅 bence cocugun yapisiyla alakalı kendileri karar veriyo 😅