Ayni benim kızım da öyle oldu. 3 aylıkken meme reddi yaşadık ve kansızlık da vardi mama da içmedi bnde kaşık mamasi verdim 1 ay memeden tamamen kesmemistim zaten uyukluyorken veriyordum 4 aylık oldu başladım artk ek gıdaya öğün olarak veriyordum artık.