3 aylıktı doktora gittim kanguruyu ben söylemeden kendi söyledi asla önermiyorum kalça çıkıklığına sebep veriyor şu an kalça çıkıklığı yoksa olmayacağı anlama gelmez dedi kullanmıyorum çok nadir kullanıyorum o da 5-10 dk maksimum bence doktorunuza danışın bebeğinizin durumunu en iyi o bilir 🌸