Kızlar selam 4gün önce ben hastalndm boğaz ağrısı burun akıntısı şimdi toparladım ama doktora gittim bana antibiyotik verdi bebeğimede geçti ama onundq burnu akıyo ve tıkanıyo spreyde sıktırmıyo birde huysuz,acaba doktora götürsem mi yada kullandığnz ilaç vs varmı bu yüzden? Hastanelerde anababa günü götürsem iyice gerilecek bi çare diyin nolur😩