3.5 sene önce bakır spiral taktirdim şuana kadar duzenliydi adetim ,kanamam fazlaydı evet ama duzenliydi. Sonra demir ilaci kullanmaya başladım etkisi varmi bilmiyorum, ocak ayında önce lekelenme sonra 3 4 gün sonra kanama oldu şubat ayında sadece kahverengi leke oldum adet olmadım ,kadin doğuma gittim devlet hastanesine spiralimin yerinde olduğunu söyledi, adet sokturucu ilaç verdi birde viesman miydi öyle bir ilaç verdi 2 ay kullanmami söyledi 1 hafta kullandım cumartesi adet oldum şuan 3.gunum ama as görüyorum 3 gün gel hormon testi yapalım demişti sabah gidip kan verdim sonuçlar yarın sabah alicam. Acaba böyle bir durum yaşayan varmı? Spirali çıkartmaya gerek varmi dedim doktora yok dedi sürekli 2 ay sonra ilsci bırakınca düzene girer mi acaba? Birde hormonlu spirali onermedigini soyledi yan etkisi fazla dedi . Napicagimi bilmiyorum ,siz ne şekilde korunuyorsunuz ? Birde bnm durumu yaşayan var mı?