Bebeğim 8ay 10 günlük dün gece ateşi 37-38-39 u gördü hemen Acile hastaneye gittik doktor diş yüzünden ve boğazı tahriş olmuş enfeksiyonu yok dedi tahlil verdik kan ve idrar şükür bişey çıkmadı ama diş yüzünden bu kadar ateş olurmu? Halsiz ve uyku halinde Sizler neler yaptınız öneride bulanabilirmisiniz