Merhaba sevgili anneler! İçinizde bebeğinin inek sütü alerjisi olan ,neocate mama kullanlar varmı?Biz 3 haftadır kullanıyoruz ilk iki haftasında hem anne sütü hem mama verdim,1 haftadır sadece mama veriyorum süt kesildi(Size bu mamayı içen benişlerim kaka rengini sormak istiyorum.Benim oğlum her gün ½ defa yapıyor kakasını ama rengi biraz korkunç,siyahımsı yeşil bazen de yeşil içinde sarı parçalar oluyor.Mamadan mı kaynaklı acaba?