kedilibebeli 2 aylık bebeğim var 2 3 saatte bir emzirmek şçin uyandırıyordum kilosu iyi gidiyor ama. Artık uyumamaya başladı gündüz sık sık emziriyrık ama gece uyumadı 3 ü buluyor bende emzirmek için uyanıyorum kendi uyansnı bekliyorum uyandırmam gerekir mi?
Mree kedilibebeli ben o zamanlarda uyandırmayı bırakmıştım. Doktor da bize ilk 40 gün önemli demişti ondan sonra kendi ne zaman isterse o zaman uyandı
birinsan14 kedilibebeli 1. Aydan sonra bana uyandırma dedi doktor. Kilosu iyyise kendize eziyet etmeyin uyanınca emsin.
askbebegimmbenim kedilibebeli 40 günlük ten sonra ben hiç uyandirmiyorum Doktor kendi açıktiginda zaten uyanır dedi. O nezaman isterse ozaman emziriyorum.
Dedektifgadget kedilibebeli 1 ay 22 günlük kendi kendine uyanıyor artık gece de 3 saatte uyanıyor zaten çok şükür 🌸
kedilibebeli Mree uyku düzeni nasıl oldu peki benim kızım uyuyordu 40 tan sonra ne gündüz ne gece düzenli uyumuyor
Mree kedilibebeli o kadar çok uyku düzeni değişti ki bizim tek sıkıntımız ben yanındayken uyurken meme istiyor öyle uykuya devam ediyor. Şuan 10 aylık belki 10 kere uyku düzeni değişti. Gündüzleri 3 kere uyuduğu da oldu 1 kere uyuduğu da oldu ne desem yalan olur🙈
firstmomfirstchild kedilibebeli ben genellike bebisimin uyanmasini bekliyorum. Cünkü kendi uyanmadigi zaman memeyi almiyor reddiyor. Bir dün gece asiri yoruldugu icin 4 saati buldu. Dedim bu böyle olmayacak aldim kucagima sonra bezinj degistirdim uyandı. Öyle emzirdim sonra tekrar sip diye uyudu 🥰😇 ama genelde uyanmasi zaten 3 saati gecmiyor 2 saatte kendi kendine araniyor. Su an 28 günlüğüz