Merhaba kızlar🌸 kahve makinesi almayı düşünüyorum yarı otomatik ya da tam otomatik espresso. 10-12 bini geçmeyecek şekilde.. önceden çok kahve içerdim ama evlendikten sonra eşimin kahve alışkanlığı olmadığı için bende uzaklaştım. Ama şu sıralar canım hep istiyor bulunduğumuz yerde malesef çıkıp kahve içebileceğim tek tük yer var ve ben evimde yapmak istiyorum bu sayede eşimde alışır. Kullandığınız makineler var mı hangi kahveleri yapıyorsunuz hangi markayı önerirsiniz