Merhaba arkadaşlar buradan çok şey öğreniyorum içime dert olan bu konudan da sizlerden görüş almak istedim
Özel bir bankanın musteri hizmetlerinden kadrolu teklif aldım maaş ve sosyal şartları çok iyi. Ancak sabit saat 4-11 uygulaması var gündüz evde olacağım zaten çocuk da ben iste olursam 4 saat sonra gece uykusuna geçmiş olacak. 9 aylık Oğluma bakacak annem de kayınvalidem de var ama ben nedense kararsızım vicdanen çocuğu bırakıp ise gidersem üzüntüsü mahvediyor.. ne yapmayalım ☹️