Dhi durununannitoskosu biz iki ay arayla nimenrix en son 3. olarak bexero yaptırdık . 1 yşından sonra başladık
beybiliko durununannitoskosu aynı anda yaptırdık ama 3. ayda, bacağındaki aşı yerinde biraz şişlik oldu birkaç gün içinde geçti ve aşı günü huzursuzluk oldu sadece
efelinamoms durununannitoskosu oğlum 19 aylikken basladik bizde 1 doz nimenrix 3 doz bexsero şeklinde ayarlandı ve ilk etapda ikisini aynı anda yaptırdık ates vs olmadı sadece 1 2 gün asi olan yerde agrisi oldu o kadar
efelinamoms durununannitoskosu rica ederim bence hic stres yapmayın ben her aşı öncesi hep pozitif olurum oglumun karakterimi bilmiyorum ama hep cok rahat gecmistir bikere bile ates dusurucuye basvurmadik kizimida ayni sekilde yapiyorum inanin ne kadar stres yaparsak bebisler o kadar huzursuz oluyor
Cubukkrakerim Biz ayrı yaptırıcaz bu ay nimenrix olduk hiç bi yan etki yapmadı bexsero ateş yapıyormuş ikisi birlikte yapılınca ağır geliyor çocuklara dedi doktor ayrı önerdi
durununannitoskosu efelinamoms Çok haklısınız devlet aşılarında bizimde hiç ateş huzursuzluk vs yapmadi ama bu ilk ve 2 doz olunca biraz tedirgin oldum, çok teşekkürler yorumunuz için 🥰
Minel-inannesi durununannitoskosu benim kizima 7,9,ve 13.aylarda ikisini beraber yaptirtti doktorumuz
2tosbikannesi 3 aylık bugün hem nimenrix hem bexero aynı anda yaptırdık. 3-5-13. Aylarda hep aynı anda yapılacak iki marka da 🙈