Mercece12 😂😂😂 tofaşk ya herkes kullanmaz zaten 😂😂😂 tercihin başka ona birşey diyemem 150 aldım . İlk sahibinin dayı sadece köyünden Erzurum merkeze kadar kullanmış tertemizdi. Erzumdan İstanbul’a geldim tofaşla 😂😂😂vallaha ben bi hata yaptım arabamısattım ilk ama bir daha da alamadım bu iyi 😌 çok masrafı yok hatta hiç yok hiç olmamasından yada belediye otobüsünden iyi geliyo bana . İcralık temiz arabalar oluyor gümrükte bak onalara orda iyi temiz çıkıyo . Araba pazarları oluyo nerde oturuyorsun bilmiyorum ama varsa ordan bak ilanda zor bulursun o tarz yerler kullanma bakma kurcalama imkanın oluyo . Hiç biri olmuyorsa galeriden bak 😂😂😂