iirem-bozlar Kızlar bugün bebeğimin kontrolü için hastsneden verilen sağlık defterini kaybettim. İçerisinde bütün bilgileri vardı hataneden de geri dönüş alamadım. Birşey olur mu veya aşı için sağlık ocağı sorun çıkarır mı 🥺
Dmt-01 iirem-bozlar sormuyorlar bile ben hiç götürmüyorum enabızda var çünkü zaten onlarda ordan kontrol ediyor
Minel-inannesi iirem-bozlar e nabizda var o yüzden ben hic goturmedim o karti. Ama saglik ocağı illa olsun isterse duzenlesin bi tane daha sizin icin
asrinhatasi iirem-bozlar herşey e nabızda var zaten yenisini verirler tekrar hngi tarihte ne yapıldı yazılır çok gerekliyse