ahsengunesveannesi Kizlar bakabilir misiniz anlayabilen varsa ? 
Hr234edw9r1340 Değerli çok güzel çok şükür. Benim kızımın sol kalcasi 57 çift bez kullandm geçmedi 3 aylikken ortopediye gittik frejka yastığı verdiler 2 aydır kullanıyoruz mart da götürcez inşallah düzelmiştir.🤲
gamzeekeles Hr234edw9r1340 merhabalar kontrole gittiniz mi ne durumdasınız benimde bebeğime yeni verildi frejka yastığı
Hr234edw9r1340 gamzeekeles Hiç çıkarmayın frejkayı sadece altını değiştiriken onu bile acele acele yapıyordum hafta da bir banyo yaptırıyordum. Çok şükrü güzel ilerledi.
Hr234edw9r1340 Yok canım pazartesi gidicez inşallah düzelmiştir yazarım buraya sizin bebeğiniz kaç aylık
Hr234edw9r1340 gamzeekeles Canım biz gittik kontrole çok şükür çok iyi ilerlemiş dedi gündüz takma dedi sadece gece yatarken önlem amaçlı mayıs ayına kadar.