Benim bebişin ağız çevresinde çıkmıştı, beyazlık yoktu. Emzirirken terliyorsa çıkar dedi bir arkadaş. Bide süt kalıntısından şüphelendik. Emzirdikten sonra nemli pamukla siliyorum artık hep. 2 günde geçti çok şükür. Ama saç diplerinde çıkmamıştı. Çok geçmiş olsun 🌸