mom_of_two Dogum yapali 2 gün ikinci bebegim ve tekrar göğüslerimde yara olmaya başladı🥺 ilk bebeğimde meme ucum resmen kopmuştu tekrar bunları yaşamaktan korkuyorum ne yapabilirim daha erkenden hemen tedbir aliyim lansinoh kullanıyorum bi tek şuan
Feyzosumunannesi mom_of_two Bana en iyi gelen garmastan pomat olmuştu. Diğer kremler hiç fayda etmedi.
tpbm1710 mom_of_two benim bebeğim emiyor ben üstümü sağarak veriyorum Ve sürekli yara oluyor zeytinyagi sürmeye başladım faydasını gördüm
htc36 Bnim ilk çocuğunda yaradan emziremedim duzgun3ay zorla tek göğsümü emdi ne yaptıysam geçmedi smdi çocuğum 48 günlük çok şükür yine yara oldu gümüş kapakla lansinol krem gecrdi Allah yardımcın olsun zor ama gümüş kapak harika bisey hemn al kulln