boran06 Bebeğim 4 aylık.Sallayarak uyutuyorum ama elimi tutmadan sakinleşmiyor elini bıraktıgım an ağlıyor sizce neden boyle kendini guvende mi hissetmek istiyor uyku arkadası almalı mıyım?
kirikkalp boran06 benim ki 2 yaşında asla yüzümle gözümle oynamadan uyumaz o uyuyana kadar gözüm oyuluyor 😂
boran06 tantuniayrangerisiyalan ay bilmiyorum babası, kaynanam falan uyuturkende aynısınu yapıyor ne yapacağımı şaşırdım😂
candeniz Bırakın uyusun😊Kendini öyle güvende hissediyor demek ki. Oğlum 5 yaşında elimi tuttuğunda saniyede uykuya dalıyor diğer türlü daha uzun sürüyor