kedianasi Merhaba anneler. İkinci çocuğu kaç sene ara verip yapmak daha mantıklıdır, nasıl daha rahat büyüyorlar 2-3 yaş farkıyla mı yoksa 6-7 vs. Yanıtlarınızı bekliyorum
caniminikizleri kedianasi oğlum ve kızım arasında 3 yaş var gayet ideal oğlum 11 kızım ise 8 yaşında fakat ikizlerim ve kızım arasında da 5 yaş fark var onlarda şuanda 3 yaşında
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU kedianasi bebeğim 6 aylık daha ama ben en az 2-3 yaş olmalı diyorum bilmiyorum ilerleyen zamanlarda fikrim değişir mi ama 2-3 yaş ideal benim için
ikimelekannesi1520 kedianasi kızım ve oğlum arasında 5 yaş var kızım 3 yaşına girdiğinde 2.yi düşünmeye başlamıştık ama uzun süre olmadı sonra hamile kalmışım doğumdan sonra küvezde kaldı 2.bebegim 1 hafta bende hastanede yattım kızım çok zorlanmadı küçük olsaydı ona da banada zor olacaktı iyiki diyorum 5 yaş olmuş
Mnli kedianasi kardeşimle aramda 3.5 yaş var arkadaş gibiyiz çocuklarım arasında da öyle benim için kolay ama eşimin erkek kardeşi ile 7 kız kardeşi ile 8 yaş var kayınvalidem hem uzun ara hem kısa ara çok zor diyor
Rab_ay kedianasi ben de burda bekleyeyim…😀 benim kizim da 1 yasinda..ben kizim 2.5 yasina gelince düşünüyorum cok yas farki da iyi olmuyor bence 2 3 yas ideal arkadas gibi oluyorlar ilerde
Bugleminannesi28 kedianasi bana göre ikisi de zor canım 2-3 yaş belki seni anlamış olabiliyor yavaştan ama hala sorumluluk istiyor tuvalet eğitimi vs olur. 6-7 yaş çoğu işini lendi görebilir ama bu seferde okul oluyor hem küçük bebegin hem birseyler öğrenmeye meyilli çocuğun oluyor bana göre en önemli ruh hali kendimi tamamen ben ikinci çocuğun üstesinden de birsekilde gelirim ikisine yenebiliriz dediğin andir ama genel illa yaş bakımından bakarsanız bence 3-4 gibi