Kızlar merhaba 3 yaşında kızım.kızımda kafasını sağa sola çevirdiğinde her zaman değil ama bir yukarı şaşılık oluşuyor.hipertropya diye geçiyormuş adı tıpta.İyi bir göz doktoru arıyorum devlet veya özel fark etmez istanbul avrupa yakasında önerebileceğiniz bir doktor var mı.