Mirmir_ Bebeğim 5 aylık kırkım çıktıktan bu yan hiç kanamam bitmemiş rn fazla 15 gün olmuyor sonra yine görüyorum ya da hep lekelenme bebeğim kolik olduğu için doktora gidemedim randevu aldım özele gidecem başına gelen var mı nedeni ne oluyor acaba
senafina1 Mirmir_ 3 ay oldu benimde aynı şekil kanamam oluyor dr ilaç vermişti o durdurmustu yine başladı ayrıca ilişki sonrası kanamam var
user11 Benim de 3aylık olana kadar devam etti doktor yorgunluktan uykusuzluktan olabileceğini söyledi vitamin kullanıyorum şu an geçti uyku çok önemli fırsat buldukça dinlen güzel anne 🌸