mrvysrr belisito dün gece güzel geçmişti de bu gece uykuya dalamıyor sürekli aşı olduğu kolunu kımıldatıyor ağrıyor mu ondan mı uyuyamadı anlamadım siz nasılsınız nasıl geçti
belisito mrvysrr gece uykusuna dalmadan pürüzlendi biraz ateş vs olmadı ama uykuya dalamadı pusetinde sallayarak uyuttuk gece boyuncada iyiydi cok şükür güzel uyuduk bugğnde güzel gecti ara ara aglıyor ama bir rahatsızlıgı yok cok şükür ateş hic olmadı şimdiye kadar
Alisinannesi2112 Bizde bu sabah olduk koku ağrıyodu huzursuzdu bizede parol verdi paroldan bir çay kaşığı verdim ama ishal oldu su gibi yapıyo kakasını sabaha kadar yapmaya devam ediyorederse hastaneye götürücem
Cileklipastam belisito bizde ates kusma ishal oldu ama her bebekte olmuyomus zor gecti bizim calpol kilosuna gore veriliyor 5 ml vermistik 5 6 saat arayla
Alisinannesi2112 Cileklipastam parol verdiler onu kulandık gece başladı ateşimiz 37/5 gördük inşallah 38 i görmeyiz
Cileklipastam Alisinannesi2112 bizim doktorumuz 6 aydan once sadece calpol olur baskasi olmaz dedi insallah olmaz biz cok zor atlattik
Cileklipastam Alisinannesi2112 bide calpol 2 ml di yanlis yazmisim kilosuna gore veriliyor iste doktora sorunda
srnrcvs belisito aşıya giderken calpol verın sonrasında etkı etmıyo ben öyle yapıyorum huysuzlanmaya oluyo
belisito srnrcvs bende gitmeden verdim bir cay kaşıgı yarısını geri tükürdğ hattanilk defa verdim sadece emziriyorum ateşimiz hic cıkmado cok şükür bugün ikinci gün
Cileklipastam srnrcvs bence oda yanlis belki atesi olmycak bu seferde aşının etkisi azalıyor siz bilirsinix yinede ates olmadan vermemek lazim bence
sevdazekiidriskagan belisito emziriyorsanız hiç calpol vermeyin ben hiç bı asisinda vermedim sık sık emzirdim ateşi çıkar gibi oldu emdirdim ölçtüm 35 di o yüzden boş yere ilaç vermeyin.
SerraD-1823 Calpol sadece ateş düşürücü değil ki ağrı kesici özelliği de var. Aşı kaynaklı ağrılarını da kesiyor.
belisito SerraD-1823 evet bende aşı oldugumuz gğn gece uykuya dalamadı cok agladı steş vs yokdu bir ölcek verdim agrıyprdul kolu diye sonra rahatladı uyudu
elfyns Kızlar 2. Ay aşısı kaç günlükken yapılıyor benim bebeğim 54 günlük tam 60 günlükken mi olucak yoksa daha geç mi birde 3 aşı aynı gün mü oluyor
belisito elfyns bizim 60 günü gecmişdi saglık ocsgındaki hemşiremiz iki aylık bebekleri wynı güne denk getirip aşıları getirtti ilcedeyiz cnkü bu şekilde olduk biz iki ay on günlükken olduk üc aşıyıda aynı gün
Alisinannesi2112 37 .5 ları gördük gece parol vermiştim şimdi düşmüştü şimdi yavaş yavaş yine yükseliyo ama neşesi yerinde
belisito Alisinannesi2112 gecmiş olsum bixde atteş olmadı ama bugün birqz gaz sancısı var üstden cıkıyor gwzı ama altdan daha yapmadı bugün hic şiödiye yapmış oluyordu huzursuzda degil ama allahdan gaza sılışmadı henüz
SerraD-1823 belisito bizde aynı şekilde yaptı sağlık ocağındakş hemşire. Herkesi aynı güne denk getirdi.Ankara da. Bizde 2 ay 9 günlükken olduk. Aşırı huysuzlandı Ateş ve kusma da oldu