busragunesm benim bebeğim de 3 aylık, kangurumuz ergobaby çok iyi ama yüksek fiyatlı galiba ben yıllar önce almıştım. Bu aylarda pek rahat edemiyor içinde bebek gibime geliyor. Ya da benim miniğim ufak ondan öyle oluyor. Ergobaby nin tasarımı çok güzel boyun kısmı destekli, tasarımına bakıp benzer alabilirsiniz.