aliks kesinlikle. Zor süreçler yaşamadım aslında ama her çocuk kendine özel, bir birey, isteklerine, duygu durumlarına yetişebilmek/yetebilmek gerçekten büyük emek istiyor. Çocuk yetiştirebilmek, bunu hakkıyla yapabilmek zormuş. Umarım yapabiliyorumdur.
O yüzden ikinci çocuk düşünmüyorum. Büyük konuşmak asla istemem, hep Allah isteyene nasip etsin diyorum.
E bi de büyüdü kızım, 4,5 yaşında şu an. Uykusuz geceler bitti, emzirme süreci bitti, tuvalet bilinci edindi, bir düzen oluştu, dışarı çıkmak kolaylaştı, yani aşıldı bazı zorluklar.
Aynılarını tekrar yaşamaya gücüm yok.🥹