7 aylık kızım var çok şükür bugüne kadar sakin sakin iyi huyluydu ama son 1 haftadır resmen huy değiştirdi bambaşka biri oldu asla uyumak istemiyor uykusu olduğu halde bas bas bağırarak ağlıyor gece gündüz aynı şekilde hep kucak istiyor kucakta da ağlıyor hiç memnun edemiyoruz şaşırdık kaldık gecenin bir yarısı uyanıp ağlıyor ama sanki bir yerini sıkmışız emerken de azcık sakinleşiyor sonra bırakıyor hemen. Doktor diş geliyor ama ne zaman gelir belli değil dedi. Bir de gün içinde asla yalnız kalmıyor yani tabiki bırakmıyorum ama oyun halısında hiç yanından kalkmıyım istiyor kalkmıyorum bu sefer kucak kucağa alıyorum yine ağlıyor . Başına gelen var mı ne olabilir sebebi ?